Sunday, June 12, 2011

new road tax...

sebenarnye ni la 1st time nak renew road tax...selalu abah aku yg buat semua tue...tapi keta lama dah jual....beli keta baru atas nama aku...sekali abah saje xnk renew...aku la kena.... gelabah bewak jgk la...dah xpenh....dia punya nervous kalah time 1st time aku terjah nek tren kt pudu...main redah kasi pecah la jgk..... tapi boleh plak smpi tue...dlm hati debar dia usah ckp laa....lpas 1st time nek rapid kl,aku kn plak redah nek komuter...dlu2 xexpert sgt...bdoh2 lg... tp skrg sbut je la nk g mana,teror jgk la nak redah kl nek rapid kl n komuter...tu cita zaman 5 thun dlu laa....sekarang ni,ada sbb jgk la abah suwh aku renew road tax...nk suwuh blajo...klu tidak smpi mati la x tau....tp nsb baik bt muka poyo...wlau x reti...hehehehe....tp pngalam la mengajar kita erti khidupan..dan aku kn survive dri sendiri....apa nak buek,zaman skrg kn gntung dgn dri sendiri....k la....akulah indipendent girl...what to do...life must go on....salam...

No comments: